tisdag 6 april 2010

Mys dag

Är vad det har varit idag. Stella har varit något alldeles extra idag, otroligt lugn & nöjd med allting...härligt :)

Gung premiär för i år. Hon hade nog glömt bort den sen i höstas, det första hon sprang imot va sjön, törstig antagligen! men kul som bara den va det att gunga :)




Efter middag gick vi och la oss hela 2½ h...så skönt att sova ibland & bara släppa på alla måsten.

Sen tog vi oss en promenad till Q8, Stella fick gå hela vägen med sina egna ben & det var riktigt roligt må ni tro :)



Hämtade nya skor på posten, sååå söta! men ni som har vanan inne att köpa skor till dem små, kan st 22 verkligen stämma? dem känns enormt stora! eller kommer hon kanske att växa till sig under sommaren?




2 kommentarer:

♥ Fikamonster ♥... sa...

Såååå härligt med gungning & lekpark igen!!!!!!!!!

Min donna har växt förbi alla storasysters tuffa adidasskor i stl 22, hon har numera 23 så med dom måtten mätt är dom inte stora...hihi...

Anonym sa...

hejhej! Härlig dag! Bianc o jag har med haft en fin dag, cyklat o lekt i lekpark. Min mamma köpte skor till Bianca o då sa hon i affären att man alltid ska mäta, eftersom det skiljer sig från märke till märke....men jag vet inte....så petigt tyckte jag, men typ 2 cm större än själva foten typ...dyrt med skor=P Nu har ja skurat, nu ska jag päääsa i soffan kram Anna Grunditz