onsdag 28 april 2010

28 år...

Då förväntar man sig inte mycket...men vilken dag jag fick!

På morgonen kom sötaste Ilona & Andreas...med sötaste påsen fylld med bak prylar :)


Hon hade oxå med sig mumsigaste tårtan, kan det bli bättre! Tack snälla :)


Sen stod den här damen utanför dörren med blomma & glatt humör :) Blev till & med bjuden på på lunch. Hur skulle min dag se ut utan dig min kära vän :)

Familjen & släkten har varit här & firat. Det har varit en jätte mysig kväll med fint sällskap, mumsigt fika & många fina presenter.

Det knackade på dörren igen! Där stod en glad prick (Linda) med söt påse :) gulligaste du!
Jag kom ganska långt med min samling på en dag...väldigt happy =D

4 kommentarer:

♥ Fikamonster ♥... sa...

Men oj vilken härlig dag!!!!!! Och med så många fantastiska burkar kan du somna med ett leende på läpparna ;-)

Anonym sa...

GRATTIS!!!!!

Tänkte ringt dig o kollat om vi skulle träna - men så såg jag ju att du fyllde år ;-) inte det du var mest sugen på idag kanske?! ;-)

Vi hörs!

KRAM //ANNA

Linda Sjölin sa...

Vilken bra dag du haft!
Burkarna e jättesöta! :-)

Anonym sa...

Det var jättekul att få komma upp och fira dej och en liten pratstund så där på morgonen :)

Hoppas muffinsen blir super :) Och du.. TÄNK! Du hade ju rätt oxå ;) hi hi