onsdag 14 april 2010

Äntligen...

Jobbat klart för den här gången! Det har varit intensiva dagar! De två sista dagarna har jag kommit hem 22.30 till en jätte vaken Stella!!! VARFÖR?...inte en aning om vad hon håller på med! Bara att hon är fruktansvärt mammig nu, bara mamma & mamma! -ingen annan får prata med mig eller titta på mig säger Stella :/ & det gäller pappa med!

I veckan har vi haft Emma på besök. Satt ute på balkongen & njöt av solen :)



Idag är Stella hela 1½ år, guuud va gammalt det låter! men så liten ändå :) Då var det oxå dags för 1½ års kontrollen med vaccination, det gick ju inte alls som det brukar! väldigt dåligt med andra ord.


Fick trevligt besök efter det av Jonna. Satt ute & hade det väldigt trevligt & busade lite hihi :)


1 kommentar:

♥ Fikamonster ♥... sa...

Hoppas det går bättre med Stellas sömn, det är ju så jobbigt när det inte funkar. Men oftast så är det en period och sen brukar det ju återgå till "normalt" iaf ett litet tag så håll ut! =)

Svar på bloggkommentar, du frågar vad det är för smaskigt och jag vet inte om du menar flaskan eller ostbomben så jag förklarar båda, flaskan är en nyhet på bolaget som lämpar sig som sällskapsvin. Smak: "Halvtorrt vin, mycket fruktig smak med karaktär av jordgubbar, inslag av hallon och smultron". Ostbomb är en härlig bomb av philadelphiaost, créme fraiche, rödlök & svart rom. I detta doppar man goda salta kex...blir du hungrig eller inte? ;-)

Ang. Photoshop så justerar jag både ljus, kontrast & skärpa där. "Ramen" är bara en bonus =)