fredag 2 juli 2010

Gisshult

Hela dagen!

Tillsammans med moster


Och mormor

En pick nick korg full av jordgubbar & ägg smörgåsar


En klar blå himmel


mumsig glass
och ett strålande humör
med andra ord är jag väldigt nöjd med denna dag.


Nu önskar jag & mamma er en riktigt härlig sommar med massor av sol & bad.
Nu tar vi semester från bloggandet för ett tag. Mamma ska jobba i en vecka, då har jag tänkt att lära känna min pappa lite bättre ;) Sen åker vi till Böda sand med husvagnen, ska bli himla skoj :) Kram på er!!!

4 kommentarer:

Linda Sjölin sa...

D var verkligen skönt därute idag! Kul att se er!
Wow vilken bild på Stella, den sista! Jättefin!
Kram kram

Emma sa...

Härlig dag!! Skönt att svalka sig i en sjö.. Hade inte vart fel :-)
Hoppas det går bra på jobbet nu!
KRAM

Anonym sa...

Hoppas eran semester blir helt underbar!! och att jobba en vecka blir riktig bra o nyttigt för pappan därhemma;)
Kram från Anna och Bianca

Micka sa...

Vilka härliga bilder! Min kamera har fått nått knäpp nu och blir jätte ljusa o inte alls lika fina :(

Trevlig sommar!