torsdag 1 juli 2010

En härlig dag...

Med Bianca & Ulle har vi haft idag, & pappa Ante så klart! en lycklig semester firare.


Lika barn...leka bäst!


Lite 11 kaffe med jordgubbar till


En mysig stund i häng mattan, det gillade Stella

Sen har vi hunnit med ett besök hos bobo (som Stella säger) = mormor. Där var oxå kusin Alicia & moster Marika, mysigt att ses. Vi har precis kommit hem från ett kvälls kalas i bodafors, där bjöds det på god jordgubbs tårta...väldigt mumsigt!

Vad har mina trogna blogg läsare för sig? har ni tagit semester kanske?


4 kommentarer:

Linda Sjölin sa...

Mysigt att åka runt och träffa vänner! Jag vill me ha hängmatta! :-D

Anonym sa...

Hej!

Vilket sommarmys! Å vilken fin blogg du gjort, gillar den härliga bakgrunden. Kram på er!//Frida

Anonym sa...

Jag är här gumman <3 Ledsen om jag inte skriver så ofta men jag läser varje inlägg... Ni har det alltid så fint och underbart <3 Saknar med att ha en liten ;) hi hi MEN inga fler blir det här inte :D

Vi måste verkligen träffas snart... 6 dagar till jobbar jag sen SEMESTER!!!! WOOOHOOOOOO PYSS

Anonym sa...

hejhej! Dålig på att skriva här jag med, tycker inte att man har tid när man väl njutit av era underbara dagar...kanske kan ses snart? Ska ni ut i helgen? Bianca o jag njuter med i sommarsolen=) kram anna o Bibbi