onsdag 9 juni 2010

Vill dela med mig...

Av en super god maträtt. Som jag förlänge sedan blev bjuden på av en fin vän. Hon lagar så mycket gott & är väldigt på hittig, hon tar det hon har i kyl & frys & fixar ihop något, det här är en sådan maträtt.

Ni behöver stekt strimlad kyckling filé & det här:


Fräs broccolin & paprikan ihop med kycklingen. Häll på valfri mängd av allt flytande & till sist i med soltorkade tomater & dem marinerade vitlöks klyftorna. Servera med ris. Smaken är obeskrivlig!

3 kommentarer:

Ida sa...

Det ska jag absolut testa någon gång! :)

Anonym sa...

Åhhhhhh låter JÄTTEGOTT.. kanske är för att jag är BEROENDE av de där jäkla vitlöksklyftorna.. JUST den där sorten oxå ;) PYSS

♥ Fikamonster ♥... sa...

Låter supersmaskens...men jag är så långt ifrån den du fått "receptet" ifrån. Jag måste ha recept...;-)