onsdag 2 juni 2010

Lycklig...

Blev jag idag.... av att vakna upp till detta sommar väder :) Stella & jag slängde i oss frukosten & gav oss ut på våran dagliga lång promenad.

Måste berätta för dem som inte vet...att en svan mamma har fått sina bebisar nu, jätte söta!
(klicka på bilden för förstoring)


Förmiddagen tillbringade vi hos dem här härliga människorna



Vill du klappa masken frågar en söt, orädd Melvin


Lyckliga Stella fick gunga :)



Hålla handen lite...så fina i sina hattar.


Jag måste berätta att jag fick 3 långa timmar ensam i solen, som hon sov! fick väl sol sting eller nått.



3 kommentarer:

♥ Fikamonster ♥... sa...

Så ljuvligt underbart - man känner livet i sig (för att citera Madicken ;-)).
Är precis inkommen från en powerwalk och fick faktiskt uppleva dom små svanbebisarna =)

Anonym sa...

Ja livet är bara härligt när solen tittar fram... Mmmmmmmmm <3

Lindha sa...

Jag får mest uppleva att PappaSvan kommer skjuen som en kanon över sjöns vidder när han ser mig & Baloo.
Och så bajsar de överallt.
Usch! Men lite söta är bebisarna allt!