onsdag 26 maj 2010

Dagen...

Har vi tillbringat hemma hos Missan. En fin dag med massor av kaffe & god kyckling burgare till lunch. Inga roliga bilder att bjuda på för dem sitter på mobilen som är urladdad.

Idag är första dagen då Stella inte har sovit middag! tänkte jag skulle testa för skoj skull. Men sköterskan på bvc sa att hon är för liten, det resulterar bara i att hon blir över trött & sover ännu sämre till natten. Jag fick allt höra av henne idag! Jag måste äta samtidigt som Stella för det är viktigt! & nyponsoppa skulle jag sluta med direkt! alldeles för mycket socker. Spjäl sängen skulle jag flytta in till oss igen om vi vill ha lugn & ro på kvällarna, det är ju där hon trivs bäst! Ja det är mycket med små barns livet :)


2 kommentarer:

♥ Fikamonster ♥... sa...

Inte det roligaste att få massa pekpinnar från bvc-sköterskan, fast man får se det som en rådgivning på vägen och så lägger man bara på minnet det man tycker låter bra. Hoppas du får ordning på rutinerna!!!

jonna sa...

Mmm...dem vet allt bäst...TROR dem!Håller medan föregående talare,lyssna på de du tycker låter bra!