torsdag 4 mars 2010

Ångrar mig redan

Min finaste Stella lämnade mig precis & en tår föll från min kind. Kändes så fel att hon blev tvungen att lämna hemmet!
Jag är fruktansvärt dålig idag! Henric fick komma hem tidigt & ta hand om Stellis & jag fick sova. Men jag är fortfarande helt slut så Henric fick lämna henne till hennes g.farmor & g.farfar, så han kunde jobba vidare.
Alltid haft en stark åsikt om att...man skaffar inte barn för att lämna bort dem! hur dåligt man än mår! men det är tufft när man själv sitter där.

Nu ska jag vila så jag kan ta hand om mitt finaste när hon kommer hem.

4 kommentarer:

Emma sa...

Det låter väl skönt att få vila upp sig när du är sjuk!! Så att du blir frisk igen & Stella får en pigg & glad mamma som orkar underhålla henne!
Krya på dig! Kram

Tess sa...

Är man sjuk så är man! Ettåringar är ju milt sagt intensiva så då orkar man ju inte när man inte mår bra. Krya på dig!

Linda Sjölin sa...

Men sluta Marlene!!! Du e värd lite egentid! Ibland behöver man sova eller ha egentid för att kunna vila sig och ladda batterierna så man är en bra mamma. Vad glad att du har snälla barnvakter. Tänk vad kul för Stella oxå. D brukar jag tänka när jag får dåligt samvete.
I eftermiddags åkte jag hemifrån från två gråtande barn. Men jag behövde ha lite tid och gu vad skönt att komma hem idag, glad och till glada barn!
Stor varm kram till Dig!

♥ Fikamonster ♥... sa...

Är övertygad om att Stella hada det minst lika bra borta som hemma just idag eftersom du ändå var dålig. De börjar ju kräva lite mer på dagarna och det är inte lätt att få vila liksom. Ha inte dåligt samvete!! Hoppas du känner dig piggare. Kram!