söndag 14 februari 2010

På alla hjärtans dag

Måste man visa extra mycket kärlek & vara extra snäll mot dem man älskar. Men för min del är det svårt när jag inte har fått sova på 4 nätter! vet inte vad som rör sig i Stellas hjärna? hon vägrar sova mellan 22-2.00, allt är bara besvärligt...vill bara ligga brevid, skriker & sparkar. Så trött är bara förnamnet!!!

En till som är tröt!, allt är tråkigt...ligger helst på golvet & bara är.


Min älskling kom iallafall med uppmuntrande fina rosor idag :)

En till Stella & en till mig.


Jag älskar er min fina lilla familj <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske kan vara tänder.. nattis va sån när hon hade stora vaxproppar i öronen.. hon bara skrek i flera nätter o inget på dagen. Jag fattade verkligen ingenting.. trodde det vr öroninflammation... när vi kom in så sa de att de inte kunde se något för att det var massa vax.. de spolade öronen o ut kom vaxbollar stora som 50öringar.. såå äckligt! hmm sen kan det vara växtvärk.. magbesvär.. jaa det finns så mycket! mardrömmar??!! Kanske! jaa det e inte lätt! Hoppas ni kommer på vad det är. KRAM

Linda Sjölin sa...

Hur är det med lilla Stella?
Nike vaknar nästan varje natt och verkar drömma... Jobbigt samtidigt som d såklart e jättesynd om henne. Och oss, man blir ju så trött när man ska sitta uppe på natten och sen gå upp och jobba.
Fina blommor ni fått, du och Stella! :-)
Kramis