tisdag 9 februari 2010

Haha

Måste ju visa snygga bilden från Jkpgs posten igår, lite kul.







6 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha jag vill ju veta vad som står oxå jue = P Puss

Anonym sa...

Hahaha Vilken ascool telefon!! kul med såna mässor o gamla grejer....visste inte ens att det fanns....får haka på nästa gång. hehe

Anna Grunditz

Linda Sjölin sa...

Vad fina ni e! :-)

Anonym sa...

Nu har jag gått in o kollar på koderna hur min länk är sparad... min gamla länk är sparad framför min nya.. så både den gamla o nya adressen är på min länk och eftersom babbelskalle ligger före så kommer man till den.. testa att ta bort hela mej o lägg in bara den nya igen :) Kolla om det funkar!

Lindha sa...

Hihi...vad gulliga ni e. Vi har juJP på jobbet, får nog leta reda på den inte hunnit läsa denna veckan här.

Inte visste jag att ni förresten heter "Wendahl" allihop :))))) Tjuvövar du?

Marlen sa...

Nä det var inte meningen med efter namnet ;)