lördag 18 september 2010

Valet...


Ja va säger ni? vilket parti röstar ni på imorn? Ni vill kanske inget säga!

Jag fick en röd ros på stan idag...av (S) skulle aldrig tagit imot den! men nu var det Lindha som gav mig den ;) Jag röstar imorn på dem som jag alltid röstat på & det är dem som styr just nu (M) Säger inte att dem är perfekta & gör precis allting rätt. Men dem tar så mycket mer kloka beslut än va vissa andra gör. Jag ser gärna ett Sverige som satsar på arbetslivet än att var & varannan person går på bidrag. Det är vårat kall att arbeta, det är det som människan har gjort i alla år.

4 kommentarer:

Linda Sjölin sa...

Vilken fin ros! :-)

♥ Fikamonster ♥... sa...

Verkligen fin ros & fin bild!!! Nej jag lägger inte in några partivinklingar här men jag är helt övertygad om vad jag ska rösta på iaf, det är huvudsaken =)

Lindha sa...

Nämen tog du bort lappen :)
Visste ju att du var blå, men en fin ros ska alla få ändå!

Sicket rim det blev :)

Huvudsaken är att man röstar & har sin åsikt!
Ska iallafall bli spännande ikväll!

anna sa...

men dom stackarna som omöjligt KAN jobba, dom är inget värd då....hmm njee synd om dom då...jag är inte moderat, men så har jag inga pengar heller o har inte haft heller så det beror väl på det...hoppas bar att vem som än vinner tar hand om våra barn o äldre åtminstone med RIKTIG mat!!
Kan vi inte försöka att ses snart?? Skule vilja kolla huset=) o se Stora tjejen=)kram anna o bibbi