onsdag 4 augusti 2010

Kaos!!!


Igår kväll när jag skulle ta fram middag ur frysen märkte jag att det var väldigt upptinat & fint mot dagen innan. Jaha....trevligt! Frysen hade lagt av! Klockan va över elva, ner till en vaken granne för att rädda den bästa maten. Henric började frosta av frysen & klockan blev halv ett innan vi kom i säng. Idag hade jag planer på att steka upp all den mat som jag lagt över till kylen. Öppnade kylen...& där var det 15 grader varmt, kul va?!!! Fick ringa hit Henrics farmor som gärna tog med sig det mesta av maten hem. Stackars Stella fick äta en burk med makrill till lunch & jag har precis fått i mig köttfärsås på burk med spagetti. En positiv sak är att ny kyl & frys är på väg.

4 kommentarer:

jeanette sa...

Tack :D

jobbigt med kylen & frys.. sånt är inte kul, men skönt att det verkar ordna upp sej
:D

j sa...

Hej, skulle vilja be dig om en liten tjänst:
jag och Emma ska se en film på lördag, men kan inte välja mellan Percy Jackson och Farsan. Skulle bli jätte glad om du hjälpte mig och Emma!
Tack på förhand :)

Linda Sjölin sa...

Men gu...stackars! Gu va jobbigt! Tur att ni slipper pynta ut d själva! Ni flyttar ju snart! Säg till om ni behöver hjälp. Vi hjälper gärna! Kram

Ida sa...

Nej va retligt!