lördag 26 december 2009

Annan dag jul

Stress & stress hela förmiddagen! lämnade Stella hos mamma för att göra stan på lite party kläder. Henric stannade hemma för att städa vårat place. Stella sover & jag fixar med hennes packning, min älskade finaste Stella ska sova hos farmor & farfar i natt :( 3e gången vi lämnar henne nu...kommer det aldrig att kännas bra att lämna bort? antagligen inte!

Så glad hon är för sina julklappar, hon fick bordet & stolarna & där sitter hon och spelar på sitt nya piano :) sötis


I kväll blir det party här hemma, sen vidare till hotellet. Laddad som tusan, så hoppas på en bra kväll.

2 kommentarer:

Emma sa...

Laddad som tusan... Det låter inte bra det ;-) Vet nog hur det kommer sluta, hehe!! Ska snart iväg på party jag med. Undrar vem som kommer må bäst i morgon?! Hmmm! KRAM

Anna G sa...

Tja!! Va fint med vitt bord, vill jag med ha, men men fick ju mitt gratis o gratis ä gott..... men det blir så rörigt med massa färg o gubbar, det är ju redan maaaassa färg i ett barnrum...
Vore kul att ses, kanske ni kan på onsdag? Behöver ju inte leka heela kvällen....obs har inte diskuterat detta med min man, men jag tycker det hade varit skoj!
Vad söt hon är Stella=massvis med hår, Bia ser ut som en bäbis ju=) hahaa
God fortsättning föresten! kram